søndag den 22. september 2013

Madpakker for børn og barnlige sjæle

Efter jeg har set en masse lave sådan nogle fine madpakker til deres poder, ja så tænkte jeg at det skulle min søn også have med i børnehaven! Og har absolut ikke fortrudt det! Knægten spiser mere og det gør madpakke-smørringen langt sjovere - på trods af den egentlig ikke tager længere tid.

Det eneste det har krævet, er blot nogle udstikkere, og så ellers bare lade sin barnlige sjæl gå i sving. Der er gået lidt "Stjerne-style" i den for tiden, men knægten siger hver aften: "Mor, må jeg ikke nok få stjerner med i madpakken imorgen?" Og jo - selvfølgelig må han det!







2 kommentarer:

  1. hvor hyggeligt. kan huske min mormor gjorde noget a lá det samme da jeg som barn spiste frokost hos hende ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er super hyggeligt :) Jeg husker også når der blev gjort lidt ekstra ud af det:)

      Slet