torsdag den 12. april 2012

Produkttest: Princess Lillifee Glimmer Gelé


Igår bagte jeg disse sugar cookies, og valgte at afprøve den pakke Princess Lillifee glimmer gelé jeg havde i skuffen fra den skønne pakke jeg modtog fra Dr. Oetker.

Jeg har valgt at bedømme denne pakke gele ud fra et par forskellige punkter som jeg synes spiller en stor rolle.

Smag, duft og konsistens.
Jeg var meget postitiv overrasket over hvor nemt det var at få ud af de små tuber, og det faktisk også gik ret nemt med at få dem nogenlunde fine. Konsistensen var perfekt, det løb ikke ud - men størknede heller ikke, men det jo fordi det er en gele og ikke en glasur som sådan. Desværre synes jeg de lugtede meget af eddike, og de smagte ikke rigtig af så meget da vi skulle prøve smage det på disse cookies. DESVÆRRE. Var ellers meget begejstret over glasuren før jeg smagte det - duften kan man jo overleve med om ikke andet.

Konklution.
Hvis man vil have en lidt hurtigt hyggestund med ungerne, ja så kunne jeg da godt finde på at købe disse små tuber igen. For nemmere bliver det da ikke! Men tror alm. glasur er bedre egnet på disse cookies. Måske disse tuber er bedre at bruge til at give ens frosting på cupcakes det sidste touch? Så lægger man nok heller ikke så meget mærke til at de ikke smager af så meget ;) Må prøve disse igen, men på cupcakes.

TO BE CONTINUED!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar